FANDOM

Абатство Північнозем'я.jpg

Абатство Північнозем'я

Абатство Північнозем'я є домом для релігійного ордену людей, відомого як Братство Північнозем'я. Абатство розташоване в долині Північнозем'я у передгір'ях Елвінського лісу. Найближчим містом до Абатству Північнозем'я є Златозем'я на південному-заході.

Абатство Північнозем'я складається з трьох частин: головний зал, збройова, і бібліотечне крило. Усередині розташувалися наставники магів, жрецьів, воїнів, паладинів чернеців. Наставник чаклунів знаходиться на невеликому кладовищі на схід від головного входу. Близько стійбищ можна знайти наставника розбійників.

ІсторіяРедагувати

До Першої війни, абатство служило будинком для святого ордену кліриків Північнозем'я. Коли Медив впав у кому, його перевезли в абатство Північнозем'я, тут про нього піклувалися протягом декількох років, доки він не прокинувся. В ході Першої війни, клірики Північнозем'я, на чолі з архієпископом Алонсусом Фаолом, допомагали армії Штормграду в боротьбі з Ордою.

Warcraft: Orcs & HumansРедагувати

Шаблон:Warcraft I У кампанії орків люди беруть у полон Гарону Піворчиху і поміщають її під варту в монастир. Карта абатства була системою підземних тунелів і кімнат, в яких ховалися павуки, скорпіони, слимаки, скелети, огри, розбійники і лучники. Гаронна перебувала в найдальшій кімнаті під вартою вогняного елементаля.

У кампанії людей, група воїнів (люди), що перейшла на сторону ворога, нападає на абатство.

Після Першої війниРедагувати

Під час Другої війни, на місці абатства був табір Чо'Галла, лідера клану Сутінкового Молота, союзника Гул'дана. Після того, як Альянс Лордерона відбив Елвінський ліс, абатство Північнозем'я було відновлено.

Жителі абатства Північнозем'яРедагувати

ЗавданняРедагувати

Шаблон:Задания долины Північнозем'я

См. щеРедагувати

Шаблон:Елвінський ліс

Випадкова вікі