FANDOM

Шаблон:Race links

«Таурени на своїй рідній мові називають себе Шу'хало. Вони давно живуть в Калімдоры, прагнучи зберегти рівновагу в природі за волею своєї богині, Матері-Землі. До недавнього часу таурени жили як кочівники, розкидані по всьому Степу, полюючи на великого кодо.»
~ Blizzard intro
Орда Таурени
Герб Тауренів.jpg
ікона матері землі
Доступні класиДруїд, Мисливець, Шаман, Воїн, Лицар смерті, Паладін, Жрець, Монах
МоваТаур-ахе
НаріччяОрча
Стартова зонаПлато Червоної Хмари, Мулгор
Лідер расиБейн Криваве Копио
Расова верхова тваринаКодо
Це стаття про ігрову расу Тауренів, для повної інформації дивіться Таурен.
Dawnstrider.png

Таурени з Громової Скелі представляють фракцію Тауренів, які стартують в Плато Червоної Хмари, області горбистих рівнин на вершині високої скелі в південному Мулгорі.

Станом на розширення Cataclysm, тільки таурени, мали всі танкуючі і цілительні класи . Жодна інша раса, Орди або Альянсу, не може похвалитися таким станом речей.

Хоча благородні таурени миролюбні за своєю природою, обряди Великого Полювання шануються як серце їх духовної культури. Кожен таурени, прагне досягнути успіху в якості мисливця, як дитя Матері-Землі. Досягнувши зрілого віку, ви повинні перевірити свої навички в дикій природі і проявити себе у Великому Полюванні.

Опис Редагувати

Протягом незліченних поколінь, звіроподібні таурени кочували по рівнинах степів, полювали на могутніх кодо, і шукали мудрість їх вічної богині, Матері-Землі. Незважаючи на те, що вони були розділені на різні племена, таурени були об'єднані спільним ворогом: кентаврами мородерами. Ці примітивні коне-люди тероризували центральний Калімдор, залишаючи по собі тільки смерть і страждання. Хоча племена тауренів відважно боролися за виживання з своїми ворогами, атаки безжальних кентаврів тривали. Згодом, кентаври знищили дичину в цьому районі, що могло призвести голодом для тауренів. Шукаю допомогу проти отамана кентаврі, Керн Криваве Каопито подружився з Тралом та іншими орками, які недавно прийшли в Калімдор.

За допомогою орків, Керн і його плем'я Кривавого уопита змогли відтіснити кентавра і закріпитися в Мулгорі. Вперше за сотні років, таурени мали землі, які могли назвати своїм домом. Згодом розрізнені племена тауренів об'єдналися під владою Керна. Існували кілька племен, які не погоджувалися з новим шляхом їх нації, але всі погодилися з тим, що Керн був наймудрішим і найкраще підходить, щоб привести їх до майбутнього.

Завдяки кровному-боргу перед орками за їх допомогу, таурени приєднався до Тралла на горі Хіджал, щоб захистити Калімдор від вторгнення демонічного палаючого Легіону.

Після поразки Легіону, таурени, які допомогли захистити Хіджал повернулися в свій новий дім в Мулгорі. Керуючи з величної столиці Громової Скелі, Керн запросив тауренів з будьякого племені до цього безпечного притулку. Багато тауренів, які приїхали в столицю були задоволені, політикою Керна, яка мала привести до мирного і гармонійного майбутнього, але, як найменше, одне плем'я вважало інакше. Таурени Зловісного Тотему дивилися на інші раси Калімдора, як на нижчі раси і вважали, що їх матріарх, Магата, була єдиним можливим гідним правителем тауренів. Хоча Магата постійно не згодна з Керном у напрямку розвитку свого народу, проте їх плем'я співіснувало разом з ним в Громовій Скелі без серйозних інцидентів. Проте таурени Зловісного Тотему не приєднатися до Орди разом з Керном і його Тауренами[1]

Катаклізм Редагувати

Протягом багатьох років таурени процвітали в Мулгорі, але після кампанії проти ліча в Нортренд, сталася трагедія. Вважаючи, що відчайдушна новий воєвода, Гаррош Пекельний Крик, призведе до загибелі Орди, Керн кинув виклик молодому вискочці. Таурен-отаман бився з люттю, не притаманною для його віку, але зрада вирішила результат дуелі ще до її початку. Непомітно для жодного з бійців дуелі, Магата отруїла лезо Гарроша. Після того, як Керн був поранений отруєною зброєю під час бою, він був знерухомлений отрутою, і Гаррош зміг вбити його.

Після смерті верховного вождя, агенти Зловісного Тотема Магати штурмували Громову Скелю і захопили столицю тауренів. Вони також сподівалися вбити сина Кернса Бейна, але молодий таурено зумів вислизнути від своїх потенційних вбивць. Після розробки стратегії для відплати Магаті, Бейн почав контратаку і вирвав Громову Скелю з рук віроломної матриархині. Зрештою, щоб далі не проливати кров, Бейн вислав Магату і всі інших із Зловісного Тотема, які до сих пір підтримували її з земель тауренів.

Незважаючи на смертельну сутичку між Керном і Гаррошем, таурени не відмовилися від свого місця в Орді. У той час як багато хаотичних подій відбулося в останні місяці, Бейн мужньо взяв на себе мантію керівника і в даний час зосереджений на правлінні так само, як його мудрий і доброзичливий батько.[2]

Стартова інформація Редагувати

Стартові характеристики

Base Друїд Друїд Мисливець Мисливець Шаман Шаман Воїн Воїн Лицар смерті Лицар смерті Паладін Паладін Монах Монах
Сила 25 26 25 26 28 113 27 25  ??
Вправність 15 15 18 15 15 69 15 15  ??
Витривалість 22 22 23 23 24 100 24 22  ??
Інтелект15 17 15 16 15 25 15 17  ??
Дух 22 24 23 24 22 44 23 25  ??

Розміри Редагувати

Модель таурена дуже велика. Спочатку гравець цього не помітить, бо навколо будуть одні таурени і все зроблено під їх масштаби, але зголом їх великий розмір стане помітним.

Расові риси Редагувати

38px Шаблон:Ability (2 min cooldown)
Stuns up to 5 enemies within 8 yards for 2 seconds.
38px Шаблон:Ability - (passive)
Base Health increased by 5%.
38px Шаблон:Ability - (passive)
Herbalism skill increased by 15 and you gather herbs faster than normal herbalists.
38px Шаблон:Ability - (passive)
Reduces Nature damage taken by 1%.

Причини расових ознак Редагувати

Таурени - одні з найбільших розумних істот, які коли небудь ходили по землі.

  • Їх природна будова тіла дає їм не тільки велику силу, але і неймовірну витривалість до пошкоджень.
  • Їх імунна система посилюється від глибокого зв'язку з природним світом, таким чином, вони мають пасивний опір силам природи від отрут і кислот до погодних ефектів.
  • Будучи добрими єгерями і природженими мандрівниками з певною спорідненістю з природою, таурени мають глибоке знання ботанічного життя Азерота, використовуючи його в різних шаманських ритуалах, а також для медичного лікування. Через це таурени є натуральні травники.
  • Полювання на кодо і блукання в нетрях не були легкими для тауренів, а сутички з кентаврами на зробили їх легшими. Всі таурени народжуються зі здатністю спілкуватися з духами в разі необхідності, благаючи їх трухнути землю і оглушити своїх ворогів. Ця здатність була названа Бойовий топіт тауренів.
Таурен шаман.jpg

Жінка таурен цілителька

Керн-WC3.jpg

Керн Криваве Копито в Warcraft III

Їздова тваринаРедагувати

Через їх розмір, таурени зазвичай мають найбільш обмежений вибір їздових тварин за будь-яку расу. Таурени могли використовувати тільки свої власні кодо і орчих зубутих вовків. Від расових PvP кріплень, вони можуть також вибрати тролячих рапторів.
Ці обмеження були зняті в патч 3.0.8.

Медіа Редагувати

ЗображенняРедагувати

ВідеоРедагувати

Patch changes Редагувати

ПриміткиРедагувати

External links Редагувати

Шаблон:Elink Шаблон:Elink

Шаблон:Factions Шаблон:Races

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>

Випадкова вікі